IDEE

AB InBev is 's werelds grootste brouwerij en wil naast bier verkopen ook mensen samenbrengen zodat ze plezier maken. Door de creatie van een city guide, voornamelijk voor buitenlandse klanten en zakenpartners, maar ook om te distribueren via de verschillende Brusselse outlets. AB InBev gaf Marvin Media de opdracht om een coole en edgy city guide te ontwerpen waarin verschillende venues - die AB InBev bieren serveren - aan bod komen. Voorts moest de city guide ook must-visits en go-to places en events opsommen. 

CONCEPT

HI BRUSSELS is een custom, edgy city guide, ontworpen voor AB InBev, mikkend op klanten en zakenpartners van AB InBev die enkele dagen/nachten in Brussel logeren en coole hotspots willen ontdekken. De city guide heeft echter ook oog voor mensen die geïnteresseerd zijn om de stad op een andere manier te ontdekken. AB InBev verdeelt de city guide onder meer via verschillende horecazaken in Brussel. Je kunt  hospitality reports, culturele artikels, facts & figures over Brussel en spectaculaire fotografie van de bruisende hoofdstad van België in HI BRUSSELS vinden.

METHODE

AB InBev presenteerde gaf de outlets die zij wilden opnemen in de city guide. 
Marvin Media kreeg 'carte blanche' voor het design en de invulling van de andere artikels. Het redactieteam van Marvin Media interviewde boeiende mensen, pende artikels neer, verzorgde de vertalingen, organiseerde fotoshoots, plande general meetings, ontwierp de lay-out en bezorgde de city guide kant-en-klaar aan de drukker. Het doel van HI BRUSSELS is om klanten en zakenpartners van AB InBev trendy hotspots om te eten/slapen/drinken/feesten aan te bieden. Maar ook om de merken en activiteiten van AB InBev onder de aandacht te brengen op een subtiele maar doelgerichte manier. Net daarom heeft HI BRUSSELS de look en feel van een premium maar edgy city guide


 


Gallery